Första träningspasset

Idag va första gången på hur länge som helst de verkligen blev träning.
Säker en två år sen jag tränade sist då jag hade skola som tog all min tid och sen efter skolan tog de inte lång tid tills jag va gravid.
Och inte bara att de blev träning utan de va första gången jag va med på gruppträning med.

Gruppen heter mamma/barn och är till för de som har barn så man kan ta med sig dom.
De va inte så många i gruppen utan bara jag och två till.
Min lilla tjej va duktig idag och sov hela passet.
Fast kanske inte så konstigt när jag va tvungen att väcka henne för att göra henne klar och mata så hon tog nog ikapp den sömnen hon inte fick sova klart på morgonen.
Fast hade också hellre sovit tillsammans med henne i sängen, men så blev de inte idag!
Styrke träning va de och de kändes vill jag lova! Vi får se hur jag känner mig i kroppen i morgon


Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus