Faderskapstest

Innan jul och nyår krävde Penelopés pappa att de ska göras ett test som ska visa om han är pappan eller inte.
Han hade då sagt att han nog trodde att han va de, men ville ha ett test ändå.

I torsdags antyde han igen som han hade gjort innan att han ju inte visste va jag hade gjort på dagarna när han va på jobbet.
Ingenting med någon annan i alla fall utan försöker vara den man vill bo med kan jag lova... Försökte hålla lägenheten ren, försökte hitta jobba, lagade mat och så vidare. 
Vi vet ju hur detta slutade, mindre bra för oss tyvärr...

Idag ringde familjerätten mig och sa att svaret hade kommit.
De va precis som jag trodde och visste att svaret skulle vara och han va pappan.
Hon skulle ringa honom med nu och säga resultatet.
Nu måste han åka dit igen och skriva på papper och jag ska med dit sen och skriva på att det stämmer.
Så nu har han de svart på vit.
Hoppas han nu förstår att jag aldrig någonsin va otrogen!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus