Allum med Emelie

Idag fick de bli en mysig dag på allum tillsammans med min underbara vän Emelie.
Såklart va lillan med också fast hon sov hela tiden, vilket i för sig är skönt och bra.

Vi vandrade runt flera affärer och båda hade lite plan på vad de va ute efter.
Jag fick handlat de jag ville i alla fall och Emelie nog med.

Denna gången blev de inte bara till lillan, faktiskt inget.
De blev ett par nya jeans till mig, en sport bh, två nya läppstift, ögon makeup remover.
Sen blev det även födelsedagskort och  present till min syster och till Penelopés pappa som båda fyller år i januari dagen efter varandra.
Mitt emellan allt shoppande tog vi även en paus med macka och fika på de franska caffet.
En väldigt lyckad och underbar dag.

I anslutning åkte jag snabbt förbi gymmet för att anmäla mig till en gruppträning på måndag och fixa inloggning så jag kan göra de hemifrån!
De går bra nu!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus