Kisse bebisarna!

Snart lämnar dom oss, dessa små liv!
Då är jag glad att jag inte behöver lämna ifrån mig mitt lilla liv jag bär på!
Första lilla katt åker på lördag till en trevlig familj där han nog kommer trivas och ha det bra.
Men det är just min lilla favorit som försvinner.
Den andra ska en annan komma och kolla på idag så den kanske också får ett nytt hem snart.
Det är hemskt när dom är så stora att dom måste få ett nytt hem och lämna oss.
Jag blir ju så ledsen, fast just nu mer ledsen en vanligt (jag skyller på hormoner).

Nu ligger alla katter och sover här hemma, men jag tog några bilder på de små liven för inte så länge sen och det är dom sista jag tagit på dom med system kameran då.

 
 
Denna svarta lilla fina katten åker på lördag :(
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inte många bilder denna gången, men det var svårt att ta bild på dom för dom va i buskarna hela tiden.
Fina är dom!
Hoppas att Sarabi får någon kull till man kan nöja sig av och så kanske man kan behålla en så man får vara med om ett liv från dag ett till sista dagen!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus