Foto promenad med Caroline!

Idag fick jag ett ryck att jag ville komma ut och ta bilder.
Fast inte bara i trädgården som sist för det kan bli lite smått tråkigt med taget så att säga.
Tänkte först gå ut själv och lyssna musik och fota, men så upptäckte jag att min vän Caroline hade ledigt idag.
Var då tvungen att fråga henne om hon inte hade lust att gå en sväng med mig och samtidigt fota lite.
Tur hade jag!
Hon tog också med sig sin kamera och så åkte vi till Jonsered och var borta vid humlebadet och gick där en lite sväng och tog bilder med.
Tyckte det var riktigt mysigt och skönt att komma ut lite.
Det är ju inte för varmt ute längre så man får ju inte värmeslag av att gå (och nu slår jag inte i några höga växlar längre heller).

Här kommer bilder från idag och det är några stycken!

 
 
 
 
 
 
Mitt foto och promenad sällskap ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är min favorit idag!
 
Detta fick bli nummer två eller delad favorit. Kan inte bestämma mig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har ingen aning om det kan stämma, men känns som om bilderna bleknade lite när jag la upp dom här nu?!
Kändes som de hade lite mer färg när jag kollade igenom dom.
Redigerade dom lite med då så, ja, tyckte de bleknade lite nu?!
Aja, spelar roll :P

Snart blir det åka till Nääs och pussa på min lilla polle och hämta sadeln

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus