Första frosten

Eller ja, det är för mig första frosten jag ser, men nog inte för de flesta.
För denna säsongen vill då sägas.
Tyckte det var otroligt kallt när jag gick upp och fick mig en chock när jag såg att det var frost ute.
Sedan när chocken lagt sig tog jag kameran och gick ut och tog lite snabba bilder innan det tinar igen.
Kan ju inte missa det, när blommorna fortfarande står, även om dom håller på att vissna.
Nu har solen börjat titta fram mer och man ser att det droppar från träden nu med.
Men jag han ta några få bilder!
Kommer säkert fler bilder med tiden.

Lägg på minnet att bilderna "bleknar" när jag lägger upp dom här.
Med andra ord ser dom finare ut med färgen på min dator.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vill se dom i en finare färg får ni helt enkelt hälsa på mig ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus