Små sovit halva morgonen

Så himla trött jag varit idag då.
Ingen aning varför heller. Fast nu efter jag ätit lunch blev jag lite piggare.

Hela morgonen låg jag mest i soffan och halv sov och kollade på tv.
Tyvärr är våran soffa liten och jag lång så inte bekvämt på heltid, men det funkade.
Efter att legat där i några timmar bestämde jag mig sedan att jag nog borde äta lunch.
Åt det själv hade lagat igår (duktiga jag).
Potatisgratäng, pannbiff och gräddsås (allt självgjort och därmed inga färdig produkter eller man ska kalla de).
Gottigt va de.

Efter det blev jag liiiite piggare, men inte så jätte.
Tog även en dusch efter det och sedan en promenad.
Nu sitter jag med ryggvärk och sammansdragningar (sammandragningarna blir lite mer när man rör på sig).

Gjort mig en egen cappuccino och åt något liknande Twix.
Min egna cappuccion är såklart inte som i något caffe och jag vet ju inte hur man göra egentligen men det blir helt ok.
Men snart somnar jag ingen känns det som.
Trött som få :P

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus