Lugn dag

Idag fick det bli en lugn dag.
Dock har jag inte suttit hemma hela dagen, men det spelar ju ingen roll.

Morgonen bestod av en lugn frukost samt att mammas vännina kom förbi.
Hon och mamma skulle efter en kopp kaffe och lite tjöt åka till Gilda skolan på var sin behandling.
Mamma på Epilering som hon går regelbundet på och hennes vännina unade sig pedikyr idag.
Jag hade också velat åka på pedikyr! Men det får vänta.

Jag mötte upp dom i Allum efter att dom var klara.
Jag får ju hem rabatt kuponger ifrån Åhléns mellan varven, men jag använder inte dom så ofta.
Mamma hade köpt ett par byxor därifrån en annan gång för inte så länge sen som hon tyckte om (även dom för mina rabattkuponger) så hon ville ha ett par till av dom fast en annan färg.
Så fick vara med då de står på mitt namn.
Själv köpte jag vara badskum och en ny väska.
Ska testa mitt nya badskum imorgon med ett varmt skönt bad på kvällen ;)

Hemma igen ville jag inte sitta helt still.
Blev att baka lite muffins till fikat imorgon.
Emelie och jag ska göra lite saker imorgon och då inkluderar det att fika hemma hos mig och tänkte jag får bjuda på något när hon alltid (ganska ofta) bjuder på fika hemma hos henne.
Så jag bakade, igen! Ganska kul faktiskt!

Nu sitter man still igen och köket är rengjort!
Får hitta något annat att städa för jag är redan sprallig i bena igen!
Heja mig xD

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus