Gravid bilder

Idag hade jag två idéer i huvudet.
Nummer 1: Ta min kanin och låta den skutta lite i skogen och även ta bilder på honom.
Denna idé tyckte jag om väldigt mycket, eller i alla fall att han fick hoppa runt.
Problemet för mig var bara att göra dessa två saker samtidigt för det var inte det lättaste att ta sig fram i skogen samtidigt som ens kanin va lycklig och hoppa runt samtidigt som man ville ta bilder.
Men några bilder blev det och dom kan jag lägga upp i morgon eller någon dag i veckan.

Nummer 2: Ta bilder på mig som gravid.
Det var la inte heller det lättaste kanske.
Det är ju inte så svårt att ta en kamera och sätta det på ett stativ och sätta på att den tar efter ett antal sekunder.
Problemet låg mer på att få bilderna skarpa då den satte sin skärpa någonstans som jag inte visste vart det var.
Men jag fick några fina bilder ändå som jag blev nöjd med.

Nu har jag suttit med alla bilder en stund också!
Så här blev resultatet på det hela:

En av favoriterna idag!
 
 
 
 
 
 
 
En av favoriterna idag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som innan och ett problem jag inte löst än är att de som är färg blir lite gråare.
Gör inte så mycket just nu i detta ögonblick kände jag faktiskt.
Jag har börjat leta efter vad det kan ligga på, men hittills inte hittat något bra svar så att säga, men det ser ut som inte bara jag lagt märke till att det blir så.

Men hoppas ni andra tycker om bilderna.

Kommentarer

Grymt fina bilder !

Svar: Taaack :))
Dominique None

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus