Vem gissa rätt?

Vet att innan lilla tjejen kom gissade några på vad det blir och hur stor barnet kommer bli.
Några gissade när det kommer med.
Tänkte att jag skriver de som gissat och vad de gissade.
Så ser ni hur nära ni va.

Alltså rätt i slutändan blev: En flicka, kom efter BF (18 November, 2 dagar efter), 50 cm och 3422 gram.

Såhär gissade ni:

Johanna Lundquist: En flicka, kommer innan BF, 47 cm och 3000 gram.
Min mamma: En pojke, kommer innan BF, 50-51 cm och 3200-3500 gram.
Peter Zetterberg: En pojke, kommer 18 November, 52 cm och 3876 gram.
Izabella Wremstad: En flicka, 54 cm och 3678 cm.
Jennifer Goodwin: En pojke, 50 cm och 3244 gram.
Jennifer L Haaga: En flicka, 53 cm och 3598 gram.
Julia Morris: En pojke, 52 cm och 3267 gram.
Malin Petermann: En pojke, 51 cm och 3660 gram.
Frida Andersson: En flicka, 52 cm och 3600 gram.

Roligt att ni gissade!
Själv hoppade jag att gissa på någon storlek på henne, men jag visste eller så att det skulle bli en liten flicka.
Stod fast vid det hela graviditeten!
Till och med när en dam kom fram till mig i Bokia och sa att hon ser på min mage att det blir en pojke.
Riktigt fel!
Så nu vet vi att magen säger inte vad det blir ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus