Skillnad då och nu!

Jag måste ju visa det då bloggen kom senare.

När jag va i vecka 5-6 någon gång gjorde jag då ett graviditetstest med anledning till att jag hade ont i magen, precis som mensvärk, men problemet var att jag inte hade fått någon mens och den var sen.
Sist jag hade precis likadant var jag gravid, men med den fick jag missfall.
Så jag gjorde ett test och kände på mig att detta kommer visa positivt och det gjorde det.

Det var ju inte riktigt min plan att bli gravid igen så fort inpå det förra.
Jag hade tänkt söka jobb, hitta ett jobb och jobba i alla fall ett år innan jag tänker dom tankarna igen.
Men jag hade bestämt mig med att är jag gravid igen kommer jag behålla det för jag skulle inte klara av att göra en abort, men det är jag.
Jag blev ju såklart glad att jag va gravid igen, men samtidigt orolig.
Det höll ju inte med barnafadern då heller och det kände jag ju på mig lite redan då att det höll på att brista.
Men ja, nu är det som det är och barnet har inget med det att göra och jag är överlycklig att jag snart kommer vara mamma.

 
Jag ville ju dokumentera det hela från start och därmed har jag tagit bilder varje vecka från början.
Så detta var första bilden jag tog efter att jag fått reda på det och allt lagt sig lite i huvudet.
Såhär smal var jag en gång i tiden och här är jag totalt otränad.

 
Samma bild som jag la upp här om dagen.
Skillnaden är gigantisk vill jag ju säga.
Jag kan knappt tro det själv att den första bilden är jag för det är ju från Mars månad och nu har vi November.
Helt ofattbart.
Jag kommer nog heller inte kunna tro det när magen är borta att jag hade en sådan mage en gång, men ändå.
Helt otroligt!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus