Inget nytt

Finns inte så mycket att säga.

Igår bestod dagen av att när min kompis Emelie slutat på jobbet att vara med henne en stund.
Hemma hos henne fixade vi det vi skulle med härstamningsbevisen för kanin ungarna.
Jag tog bilderna på de små liven. Emelie fick fixa till dom varje gång de flyttade sig lite för mycket.
Hon pillade en del med allt annat som skulle fixas.
Ett himla mäck!
Hemma hos henne blev det även middag som satt mer än fint!
Sedan åkte vi hem till mig för att skriva ut härstamningsbevisen och även ta en fika och dricka kaffe.
Idag har det varit lugnt.
Har inte gjort så mycket förutom att vila.
Va ute en sväng på promenad med för att göra något annat än bara sitta.
Tog även in min kanin och gosade med honom lite.

Snart hoppas jag på mat för jag svälter snart :P

På barn väg finns inget nytt att säga och inget som ändrat sig direkt!
Rulla tummar!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus