50 %, halvlek!

Heeej alla därute!

Nu har jag haft två aktiva dagar jag inte skrivit om här i alla fall.
Igår så fick de bli att träffa en gammal klasskompis som egentligen bor i Borås, men vi träffades i stan för att även hälsa på skolan!
Vi hade en liten frukost, vandrade lite, gick till skolan och hälsa på där de blev några frågor och lite prat (även frågor när de gällde bebisen då dom vet att jag är gravid) och prat om massa annat, sedan blev det lunch, fortsatte gå runt vilket även slutade med att jag fick köpt kläder till min lilla bebis som jag hittade och inte va så dyra (va tvungen att passa på), kaffe paus, fortsättning gå i affärer och då hittade jag även dom sista två grejerna jag hade letat efter hela dagen i olika Kicks i stan för att de fanns på deras hemsida.
De är ett smink märke som heter M.A.C ocg från dom ville jag ha en ögon primer och en highlighter.
Till slut så hittade jag de! Helt lycklig.
Kan lägga upp imorgon allt smink jag köpt nu i veckan.
Sedan bestämde vi oss för att de fick duga och vi sa hejdå.
Kvällen blev mys filmkväll med en vän och hennes mamma.

Idag mina kära vänner är jag lycklig för det har gått 50 % av min graviditet och därmed halvlek!!
Halv tiden är över och nu känns de som de närmar sig på riktigt.
Magen växer och huden spänner som satan mellan varven. Men det är nog inte så konstigt.
Har fått bristningar vid rumpan/lår av någon anledninge, men inte magen.
Jag slarvade med att smörja mig med body lotion efter jag duschat och sedan dök de upp.
Nu masserar jag med någon grej och smörjer med olja varje kväll där så de ska blir bättre.
Har redan blivit lite bättre.
Men magen har klarat sig hittills! Glad för detta!
Är inte förtjust i birstningar även om de visar att man genomgått något fint måste jag inte gilla dom!

 
 
 
Säger de igen! Lycklig! Halva graviditeten har gått!
Glad tjej! Jag hoppas sista halvan här nu går fort och att jag snart får hålla mitt lilla hjärta i mina armar.
Längtar så himla mycket efter den!

 
 
 
Man kan säga att magen liknar mer och mer en gravid mage än en mage som bara ser ut som man ätit lite för mycket.
Tycker den växt jätte mycket de senaste två veckorna!
Tar en bild om en vecka igen och kollar om skillnaden är stor.
Ser nog mer egentligen om man hade tagit bilder utan linne över kanske.
Men men!

Bye Bye!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus