Ny pyjamas!

Idag va vi ute igen!
Blev att vi landade inne på Kappahl och kollade. 
Dock kom vi inte ut tomhänta och denna gången spenderade jag pengar!!
Jag fick köpt mina första par pyxor (som inte va gravid byxor då) sen graviditeten!
Jeans, helt överlycklig!
Sen blev de ny pyjamas till mig!

Men inte bara grejer till mig såklart utan även till min fina tjej!
Hon r ju rätt duktig på att spy upp maten mellan varven och därmed behöver hon lite fler pyjamaser så även hon fick två ny!


Tyckte de va lite gulligt med små hjärtan på den ena och hästar på den andra.
Sen att de blev rosa va mer slump, hehe.
Men de passar ju då de är en liten tjej!
Fanns en annan jag med tyckte va fin, men fick bli denna idag! Kanske en annan gång. 
Så nu har jag slösat pengar ;D

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus