Nikolaus + BVC

Idag är de Nikolaus!
Detta är jag van vid att fira sen jag va liten!
Hur? Kanske hört det innan.
Dagen innan, alltså igår, brukar man göra rent ett par smutsiga skor.
Dom måste verkligen vara rena.
Sedan ställs de framför dörren.
Är de tillräckligt rena har man fått något fint i skorna, är de dock fortfarande smutsiga så finns de inget i eller ris, minns inte för de har inte hänt mig x)


Detta fick jag idag. Lite godis, hasselnötter och clementin är oftast med och sedan någon present. För mig handdukar som är till för den dagen jag/vi flyttar ut!
Perfekt!

Annars så va vi ju på BVC idag med!
Hon har även denna gången gått upp fint. 
Längden va denna gången 53 cm om jag minns rätt och vikten va 3820 gram någonting åt de hållet.
Fäller nästan en tår varje gång jag ser att hon växt! 
Sköterskan är så nöjd med hennes vikt uppgång så vi behövde inte komma tillbaka förens om 10 dagar, alltså den 16 och de är 2 dagar innan hon är 1 månad! Va hände med tiden?
Nu ska jag njuta mer av min fina tjej som sover mot min axel!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus