Klubbor

Igår fick jag för mig att baka!
Dock blev inget av de jag gjorde igår helt klart!
Inte så lätt när man har en nästan 3 veckors gammal bebis som vill något mellan varven.
Men idag lyckads jag få klart 1 av grejerna, mina chokladiga klubbor!

Mammas kompis va här och hälsade på här om dagen och hade med sig 3 tidningar och i en av dom fanns ett recept på Rudolf klubbor som såg och lät gott så när vi va och handla i fredags köpte vi hem grejer till de.
De ser inte ut som dom helt för jag orkade inte göra ögon och allt så de fick en annan design, men smaken är den samma.
Dom har en hel del choklad i sig så man orkar inte många så att säga, men dom är riktigt goa!
Tog tid, men ändå!
Då man sk sätta dom på pinne har man dom i kylskåpet innan och jag hade de nu då hela natten så de va inga problem att doppa dom i choklad sen.
Annars kan de nog lätt bli att de åker av pinnen.


Så blev mina!! 
Jag är sjukt nöjd! Även om de är en annan design!
Baka är roligare än matlagning just nu!
Men min mamma är för att laga olika rätter så jag bakar olika saker istället! 
Perfekt ju!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus