Juldagen

Idag körde vi en sovmorgon som behövdes! 
Min dotter kände inte för att somna igår kväll riktigt så vi va vakna lite längre än vanligt.
Men det togs ju ikapp idag.

Morgonen bestod av att vara mindre aktiv.


Såhär såg de ut!
När Penelopé somnade igen la jag henne i sin vagn där hon sov vääääldigt länge!
Jag kunde till och med äta våran extrem goa lunch vi alltid äter på juldagen.
Rådjursrygg! Bästa som finns!

När hon vaknade sen och ätit och fått ny blöja tänkte jag att hon skulle vara i sitt babygym lite, vilket hon uppskattade med tills hon helt plötsligt blev extremt trött och somna!

Här innan hon somna!



Sen sov hon!

Nu på eftermiddagen har vi några gäster hemma, men jag sitter i vardagsrummet just nu med min tös medans dom spelar kort med min mamma.

Resten av kvällen blir att ta det lugnt känner jag och kolla på film!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus