Julafton!

Nu är de jul, här i vårt hus!
Inte för att de helt och hållet känns som jul för att de regnar och blåser istället för att de finns snö ute som förra året men ändå!

Min mamma står i köket och lagar mat och sjunger till jullåtar som hon lyssnar på, mina bröder och pappa är på sina rum och min lillasyster sitter framför tvn med min lilla tös på armen!

För min lilla tjej är de första julen, men de är ju inget hon direkt bryr sig om, men ändå har de landat julklapp under granen till henne, fast inte från mig.
Jag köper nästa år istället och då kanske jag kommer iväg till att göra de med.


Här är våran fina julgran som jag har pyntat och alla julklappar under!
Ska bli spännande att öppna sen!
Men först blir de lite mat innan.
Kyrkan har vi redan varit i och min tjej va så duktig och tyst under hela gustjänsten! Hon gillade de nog. 
Och en del kollade på henne och fråga och tyckte hon va söt!
Klart hon är söt, de är ju min dotter ;)

Nu blir de göra nytta!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus