För bra?

Det är en sådan fundering man får!

Jag har läst och hört många som har ett eller annat problem med olika saker.
De kan varit saker under graviditeten eller förlossningen eller nu efter när barnet kommit.
Jag pekar inte ut någon speciell då jag hört och läst från olika.

Jag har haft små problem under graviditeten som egentligen inte kan kallas problem för de försvann med.
Förlossningen gick problemfri för mig och jag klarade mig utan smärtlindring då de inte funkade för mig.
Amningen har inte varit några problem alls, någonsin och mitt barn går upp helt perfekt så att säga.
De enda är att hon sväljer luft som gör att hon kan vara gnällig, men med hjälp av några dropp så blir de bättre och hon sover bra på nätterna.

Så kan man ha de för bra egentligen?
Vågar ju knappt prata om hur de går för mig när vissa har de mindre bra x)

Men jag är glad för att allt funkar bra och jag inte haft några större problem hittills alls!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus