BVC

Idag blev de BVC igen!

Min stackars lilla tjej sov lite kast inatt och va vaken två timmar inatt.
Sedan fick hon inte sova riktigt på morgonen då min syster gapa så min tjej vakna och då kunde hon inte somna om riktigt...
Sen hände de massa på morgonen som gjorde att hon inte fick någon riktig ro.

Vid 13.00 va vi på BVC för vanlig kontroll.
Numera är min lilla tjej 55 cm lång och väger 4188 gram!
Hon har blivit stor tycker jag, men de är bara jag! 
Hon är ju så sätt fortfarande liten.
Allt såg bra ut och BVC sköterskan är fortfarande jätte nöjd så vi behöver inte komma tillbaka innan jul eller nyår så de blir inte förens nästa år!
Glad mamma!

Efter de va hon lite små gnällig, men till slut somna hon fint och sov en stund innan de blev att amma igen och sen fortsatte hon att sova och sov även en stund hemma igen innan hon ville ha mat igen och somnade efter en stund sen igen!
Hon ligger fortfarande och sover så gott i soffan hos mig! Skönt de!


En glad bild på min finaste prinsessa!
Hon ser så glad ut där! Älskar bilden!
Men några skratt har inte kommit än, men de kommer nog snart så som hon kan stråla med bara ögonen!

Imorgon blir de julavslutning på spädbarnsgruppen! 


Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus