1 månad!

Gud va tiden försvinner när man har ett barn!
Det har redan gått en månad så med andra ord, min lilla tjej är 1 månad idag!

Så vad har hänt under denna första månaden.
Ja, man ser på henne att hon snart skrattar.
Igår fick jag ett leende som inte var en reflex utan de såg verkligen ut som hon log mot mig när jag tog upp henne för hela hennes ögon strålade med!
Och min mamma, alltså hennes mormor hade henne uppe på armen förut idag och då gjorde hon med något sånt så jag inbillar mig inte utan de är så för de är ju lätt att man inbillar sig med!

Sen har hon börjat göra små ljud så de känns som hon försöker "prata".
Än är de mer försök så.
Men snart så kommer de nog med!

Hon har mer vaken timmar med på dygnet nu med som hon börjar titta runt lite och lyssna.
Små kontakt med ögonen har man börjat få, men bara några sekunder!

Så de börjar hända grejer i hennes lilla korta liv!
Åh de är så spännande!


Min lilla tjej imorses!


Jag en månad efter förlossning!
Lite lite mage ser man, men att den va stor en gång i tiden kan jag knappt tro! 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus