Trött dag

De senaste dagarna har varit lite små jobbiga och jag har därmed varit trött och de resulterade igår i att jag va slut i kroppen och även idag samt att jag varit tjock i halsen.
De har ju gjort så att jag inte alltid orkat gå runt med min lilla dam.
Som tur va har jag fått bra med hjälp här hemma.
Den lilla damen har även varit gnällig toll och från och även om vi varit på BVC så finns de ingen riktigt förklaring till varför.
Kanske att dopet va lite mycket för henne.

Idag va även hennes pappa och hälsade på en liten sväng igen när han ändå va i närheten.
Även då va Penelopé lite gnällig, men de hindrade inte honom från att hålla henne och visade tålamod med henne.
De såg så fint och fridfullt ut.
Hade jag gärna sätt dagligen.
Vi hade även en god pratstund om lite allt möjligt.
Känns ändå bra att vi kan prata och inte bråkat som vi gjorde när de tog slut.
De stunder som de är såna här hade jag gott kunnat leva med!

Om de inte regnar imorgon och jag är tillräckligt pigg blir de en promenad!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus