Liten syster fyller år

Idag fyllde min lilla syster år!
Hela 16 bast är den tjejen nu!
 
Hon började sin dag med att åka med pappa och träna så hela morgonen såg man inte mycket av henne kan man säga.
På eftermiddagen blev de kaffe och tårta.
Dom andra sjöng för henne med, men medans dom gjorde de försökte jag få mig dotter att somna, men hon ville inte de riktigt.
Så vi satte oss bland folket och jag fick med lite kaffe och tårta.
Efter de spelade vi lite kort och då fick lilltjejen sitta i mitt knä och hon gillar ju verkligen att vara med.
 
Nu har vi ätit kvällsmat och min mamma, Penelopés mormor tar hand om damen och ska se om hon vill sova något för kan inte påstå att hon sovit speciellt mycket idag av någon anledning.
Bara sovit någon små stund på max 30 min och ibland bara nästan sovit.

Nåväl, nu blir de kolla läget och sedan lugn kväll framför tvn

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus