2 månader

Idag är den dagen de va 2 månader sen min underbara dotter kom till världen!

Vissa stunder blir man nästan vansinnig och vill bara skrika för att man inte har en aning om varför ens barn bara skriker och inte slutar!

Men de händer inte allt för ofta och de finns dom stunderna som får en att glömma de totalt när ens barn ligger och ler och "pratar".

Hon har mer och mer vakenstunder på dagen och de är inte alltid hon vill ligga på golvet då utan kolla på världen rum om sig, men hon har fortfarande ibland längre sovstunder.
De går bättre och bättre med att hon inte ska somna när jag håller henne utan somnar i vagnen utan att man håller henne.

Hon blir starkare och starkare i nacken och jag behöver knappt hålla hennes huvud när jag har henne mot axeln och även när hon ligger på mage blir de mer och mer huvud upp.




Men ju mer tiden går ju mer önskade jag att jag kunde dela hennes liv mer med hennes pappa.
Tyvärr bor han längre bort och har ju även ett eget liv.
Vet inte va jag ska göra heller på den delen, men men!
Vi gör de bästa av situationen!

Vi har "firat" detta med att vi varit ute och gått i detta underbara väder som vi haft idag. 
Kallt, men soligt!
Vi va ute i cirka 2 timmar, kanske lite mer.
De va riktigt skönt att komma ut idag och de behövdes!


Bild på en sovande liten tjej i min arm!
Hon vaknade en liten stund efter promenaden, åt och sen skrek som bara den när jag bytte blöja och lugnade sig endast när tog upp henne så jag tror och fick de visat att hon fortfarande va ganska trött! Så istället för att bråka med henne mer gjorde jag så!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus