Härstamningsbevis

Som jag skrev någon gång innan så hjälpte jag min kompis Emelie med hennes härstamningsbevis på hennes kaninungar.
En av dessa små är ju då den kaninen jag ska köpa.

 
 
Här är härstamningsbeviset på min lilla skrutt.
Tilltalsnamn kommer vara Caramel.
Nu är det ren slump egentligen att hennes uppfödarnamn är nästan samma.
Emelie bestämde sig för att ha temat Ben & Jerry's glassarna och då finns det ju en glass som heter så och jag hade sagt innan att hon ska heta Caramel och då blev detta hennes uppfödarnamn nu med.
Vilket är ju ganska roligt.
Dom andra kommer jag inte riktigt ihåg vilka namn dom fick.
Förutom "Oh my! Apple pay!"
Minns jag bara för att det va lite ovanligt eller man ska säga.
Svarta fältet står Emelies egna uppgifter som vi ju inte behöver visa inför alla.
Dom som behöver veta det vet det.

Denna fina tjejen är leveransklar nu på fredag, 8 November.
Men det återstår att se om jag hämtar henne då eller efter.
Det är inte helt hundra än.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus