När tankar aldrig slutar snurra

Hej allihopa.

Idag har tankarna snurrat mycket igen över grejer som håller på att hända och saker som jag måste fatta beslut om eller beslut som jag kommer att ta.
Tur är att man har sin lilla mamma som man kan prata med och som tar del av de hela.
Hon känner ju till detta med oro också.
Men tänker inte säga vad de är som jag fattar ett beslut om än, men jag vet att detta beslut är rätt i alla fall för barnet och mitt bästa.

I övrigt har min dag varit en lugn dag.
Blev att baka med en kompis idag.
Vi vågade oss på Brownies och de kanske inte blev som de skulle bli, men de blev gott i alla fall.
Passade bra till en eftermiddags kaffe så att säga.
Vi kollade även en mer tjej film för skojs skull och dagen slutade med att vi åt var sin kebabrulle innan vi gick hemåt till våra egna respektive hem.
Men det är mysigt att ibland göra något lugnt och bara prata om saker och så.
Hon gick hem till mig för att hon inte va så långt bort och jag mötte henne på vägen så jag också fick lite motion.
Försöker trotts allt att röra på mig något i alla fall.
Imorgon ska jag försöka ge mig på gravid yoga vilket jag tänkte göra redan i början av graviditeten.
I början kunde jag skylla på illamåendet, nu är de bara ren lathet.

Lilla bebisen har hört av sig idag med, om man kan säga de så.
Känner den ju dagligen, ibland mer och ibland mindre.
Igår skrämde den mig nästan för den fick till två kraftigare smällar än den brukar.
Hoppade ju nästan till för att jag inte va beredd på de alls!
Men dom "vanliga" smällarna blir jag inte rädd för, mer att jag är van nästan nu, men så lycklig.

Trotts allt som håller på att pågå och tankar som snurrar och oro som drar sig över mig så är jag glad för det lilla liv som växer inom mig.
Kommer älska de och älskar de redan nu mer än allt annat.
En vecka kvar till UL!
Längtar såg att få se mitt lilla hjärta!

Jag hoppas ni alla andra där ute har de bra!
Hej så länge!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus