V.22

Tycker fortfarande tiden går lite långsamt.
Men snart så hoppas jag den går lite snabbare.
Nästa vecka blir det att åka till Tyskland ju och sedan har jag faktiskt lite för mig i Augusti och i September händer förhoppningsvis också något (förutom min födelsedag) och sedan är det inte alls långt kvar!
Längtar som satan till att min lilla ska komma!

 
Magen börjar i alla fall se mer ut som en gravid mage än en "jag ätit lite för mycket" mage.
Mysigt!
Men det känns.
Huden spänner en del och jag får mer och mer ont i ryggen.
Har även idag haft ont på sidan (inte magen) i musklerna eller något till och från.
När man väl haft ont va det lite jobbigt för det kändes när man gick, men annars har det varit lugnt.
Hoppas att det ger sig snarast. Inte skönt direkt.

Har även njutit lite av solen, men lite väl varmt att ligga i solen en längre stund känner jag.
Nåväl, nu ropar magen efter mat. Dags att äta, igen!
Sedan blir de nog lägga sig och kolla film.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus