Normal dag!

Idag kan man inte säga att min dag har varit super spännande på något sätt.
Jag tog de lugnt mest hela morgonen.
Gjorde mig en nyttig frukost med två mackor varav den ena fick ha leverpastej på sig med gurka och den andra ett kokt ägg.
Mumsigt!

Senare på dagen blev det en super härlig promenad och pratstund med en kär vän.
Det va lagom fint väder och det blåste lite vilket gjorde att det kom lite fläckt i alla fall så man inte blev alldeles för varm.
Under tiden fick jag samtalet jag trodde jag skulle få någon gång denna veckan, inte riktigt räknat med idag, men det blev idag och det va tur att jag tog med mig mobilen för i vanliga fall har jag inte med mig den när jag går med min vän, men bara för att jag visste att någon gång dena veckan kommer jag få detta samtal så hade jag det.
Vad för samtal vill jag inte säga, det får hållas privat än.
Men promenaden va härlig i alla fall.

Ikväll blir det också att ta det lugnt.
Det blev att äta nyttig fisk med spenat och potatis, vilket va super gott.
Och nu är jag super mätt!
Hoppas jag inte blir hungrig när jag ska sova.
Snart blir det film eller serie. Jag har inte bestämt mig riktigt för jag är fortfarande ledsen över att jag såg mitt sista avsnitt av Gossip girl idag.
Hoppas att jag hittar något annat som jag tycker är lika bra som antingen Gossip girl eller Sex and the city.
Bebisen sparkar och har sig i alla fall, mysigt!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus