Mitt mål, min plan!

Det finns nog dom som innan gravidteten tränat mycket och fortsätter med de under graviditeten och även efter igen.
Vissa tränar inte alls någon gång eller bara lite.
Ganska olika från person till person.

Men då denna bloggen handlar om mig så:
Jag tränade inte mycket innan jag blev gravid för jag hade Gilda skolan ett år i ryggen.
En månad efter att jag va klar va jag gravid.
Men jag har i alla fall gjort lite träning nu under graviditeten även om det är Yoga och promenader så är det träning som är anpassad för mig.

Innan Gilda skolan tränade jag ett litet tag på gym 3-4 gånger i veckan.
Innan dess hade jag häst jag red.

Nu efter graviditeten vill jag börja med träningen igen.
Naturligtvis på den nivån min kropp klarar och som jag hinner.
Det kommer ju börja med promenader som jag hoppas jag kan utveckla sedan.
De allra flesta går upp under graviditeten och de har även jag gjort.
Man ser det inte så mycket på mig förutom magen som jag bär framför mig.

 
Denna klänningen är en ganska fin och elegant klänning som jag gillar.
Den är stl 34.
Innan jag blev gravid passade denna klänningen mig.
Mitt mål är att den ska passa mig igen då såklart.
Varför jag valde denna klänningen som målsättning är för att den är tajt och inte mycket strätch på.
Så för att få på sig denna måste man vara smal kan man säga.
Jag vill inte bli äckligt smal utan jag ska bli hälsosamt smal.
Men hjälp av träning och rätt kost som jag redan nu försöker hålla koll på så gott det går.
Naturligtvis kommer jag fortfarande äta saker som pizza eller mcdonalds ibland.
Men ändå vara så hälsosam som möjligt.

Det är ganske inget svårt att nå mål för mig som egentligen alltid varit smal, men det är något jag vill nå.
Lycka till, till mig själv!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus