Lights in Alingsås

Igår kväll var jag med några vänner och kollade på Lights in Alingsås.
Naturligtvis var min mening att fota för det mesta med, vilket jag gjorde.
Tyvärr tappade jag motivationen på vägen dit, så ja,det blev bara några få bilder.
Ska nog dit med en kompis i veckan och ta lite bilder igen, fast då ska hon antagligen också ta några bilder.
Roligare om man är två som delar intresset skulle jag förmoda än att vara den enda som fotar och vill stanna att ta bilder.
Men man får ändå tacka för sällskapet.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Även denna gången lyckas denna sidan få dom att se gråare och lite tråkigare ut än vad jag ser dom på datorn eller på facebook...
Synd egentligen. Undra varför?
Aja, lite ser man i alla fall.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus