Fin dag!

Idag var det fan i mig kallt ute om jag får säga det så.
Skulle släppa ut Smillan och upptäckte att det var frost och -1 ute, men det skadar inte honom, värre kyla har han varit med om så han fick komma ut för att skutta.

Lilla Caramel fick också komma ut en sväng idag.
Tycker hon alltid är lika roligt.

 
Tog lite kort på henne. Kanske är lite mycket kanin just nu på bloggen, men det är ändå en del av mitt liv.

 
Tänkte påbörja med klickträning på tjejen och testade om hon ens tar mat ur handen på mig, vilket denna bilden visar att hon gör.
Hon kollade lite skeptiskt när hon hörde klickern sen med, men hon fortsatte att ta ändå.
Kan skriva mer om det imorgon.

 
 
 
 
Även en liten tjej kan göra sig låååång om man vill kolla på något.
Den lådan hon står på tycker hon om.
Hon gjorde motionsspår som bestod av att springa i all världens fart mot lådan och upp på den och glida lite på den.
Sedan ner från lådan, över ett litet hinder, så fort det bara går bort till mig och där finns ingen mata vilket resluterar att hon glider den sista lilla biten innan mitt ben x)
Såg väldigt roligt ut! Hon är knäpp min lilla tjej.

 
Hon tycker det är kul att skutta över hindret för hon gör det flera gånger om.
Positivt för min del då vi senare ska träna hoppning ;)
Men först är det träning med sele, men vi väntar med de tills hon är 3 månader (hon blir 2 månader på onsdag) så hon hinner växa lite till.

 
Gör sig fin :D Synd att hon inte är renrasig så som hon står här ;) Men jag gillar henne ändå :D

 
 
Har varit hos barnmorskan idag igen med.
Hjärtat slår fortfarande som det ska på min lilla bebis och mitt blodtryck ser fortfarande fint ut.
Har inte växt sen förra veckan, men det gör inget denna gången.
Kommer jag tillbaka om en vecka igen så vill hon att den ska växt 1 cm.
Men jag hoppas att liten bestämmer sig att komma denna veckan någon gång!
Är nu i vecka 40 (39+1) och är beräknad nu på lördag och det är därmed 5 dagar kvar tills dess!
Hoppas den kommer snart för jag vill inte vänta längre :D
Längtar så himla mycket!!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus