Lycklig!

Hej allihopa!

Idag har varit en stressig dag, men ändå en bra dag.
Har hänt en del, men inget mer om de.

Träffade mitt ex före detta tjej som har ett barn som mitt ex är pappa till.
Jag kommer bra överens med henne och vi har pratat till och från.
Hennes lilla dotter tycker jag om jätte mycket och hon tycker om mig med.
Va med och hämtade henne från dagis idag och när hon såg mig blev hon överlycklig och sprang fram till mig och gav mig den största kramen en liten tjej kunde ge.
Va så glad att få träffa henne igen.
Och hon va såklart glad att träffa mig med.
När jag sedan skulle åka ville hon inte släppa mig och helst åka med mig.
Lilla tjej, så söt!

Senare på dagen träffade jag en kompis en liten stund.
Prata och åt goda saker (som vattenmelon! Älskar frukt jätte mycket under min graviditet nu! Speciellt melon!)

Bebisen har varit lite lugnare idag, men känner den såklart.
Magen börjar växa mer och mer.
Tycker den känns stor, men den är ju inte de.
Men snart kommer den växa jätte mycket på en gång.
6 dagar kvar till UL <3
 
 

Bild på magen, tagen igår!
v.19 (18 + 1)
Längtar så till jag får träffa min lilla <3

Hoppas alla andra haft en bra dag!
Hej så länge!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus