Små, söta, håriga liv

Hej allihopa!

Igår va de midsommar för de allra flesta.
Jag bestämde mig för att inte göra något speciellt, utan att stanna hemma.
Morgonen va ju jätte fin så jag kunde till och med äta min super nyttiga frukost ute!
Våra små katt bebisar tyckte med att de va extremt roligt med fint väder och man kunde gå ut med för att mamma katt sa att de va okej!
Jag som gillar att fota, men inte gjort det så mycket det senaste året tog fram kameran och fotade lite.
Synd va att det regna och åska senare på dagen och blev riktigt tråkigt väder.
När det inte åskade senare på kvällen blev det att sitta lite vid datorn och spela Sims 3.
Låter nödigt, men det är inte alltid man gör de, eller inte jag i alla fall.

Bilder på katt bebisarna:

 
 

Den övre bilden här har inget med ute att göra, men jag va tvungen att lägga med den för den va ju så himla fin den bilden. Söta lilla katten kollar helt oskyldigt!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dom är för söta dom är små :)
Tyvärr förblir dom inte så små :(
Och dom kommer flytta en dag med.
Hoppas båda pojkarna hittar ett bra hem sen där dom kan få komma ut massor!

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus