Kerstin Florian in my heart!

Eller i alla fall de allra flesta produkterna från henne.
Har nu äntligen fått hem två av mina favoriter.
Kerstin Florian har många olika produkter för både kropp och ansikte.
Olika serier och så med, även lite dyrare produkter med bland annat caviar.
Men de kan vänta tills jag är gammal/äldre och rik.
Men dessa två då va jag tvungen att ha och nu hade jag äntligen lite pengar så jag kunde ta och köpa dom!
Lycklig!!

https://www.kerstinflorian.se/

Länka hennes sida där alla produkter finns att kolla på och beställa.
Jag älskar de, funkar kanon för mig. Det är spa produkter som är sköna att använda.

 
 
 Här har vi fin bild på mina två älsklingar!

Kerstin Florian Essential skine care består av Rehydrating, Clarifying och Rejuvinating.
Ska vara en riktlinje kan man säga, men så kan man i alla fall lättare hitta produkter som passar ens hud.
Rehydrating är för känslig och torr, Rejuvinating är för torr och mogen och sedan Clarifying för fet och blandad hud.
Men vissa saker kan vara bra för en annan med eller hur man ska säga.
Nu till dessa två.

Rehydrating neroli water är som det låter ett ansiktsvatten.
Lugnar en känslig hud och återfuktar huden. Även bra att använda under dagen och spruta lite i ansiktet eller om man är ute och flyger en del kan man använda den.
Neroli är en eterisk olja som kommer från bitterapelsin blomman.
Älskar den doften och som olja (blandad med någon annan olja) är den bra för kroppen för att förebygga ex bristningar eller så.
Neroli är även bra den stressade typen eller om man varit med om något så man är deprimerad med mera.

Clarifying Moor mud masque är en ler mask.
Passar bra för den fetare eller blandade huden.
Den är rik på mineraler och spårämnen och är utvunnen ur botten på en sjö i ungern.
Gör huden mjuk och smidig och djuprengör huden även då den har ett litet sänkt ph värde en huden som gör den rengörande med.
Torkar inte ut huden! Många ler masker kan ju torka ut huden, men inte denna.
När man lägger på den på ansiktet är de bra att kunna återfukta den så den inte torkar under tiden med som med neroli water.

Så imon ska jag vara duktig och göra mig en lugn morgon i alla fall.
Yoga och ansiktsmask!

Ha de bra så länge!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus