Ny plan för håret!!

Jag skrev för inte alls länge sedan att jag tänkte använda kokos- eller kokosnötsolja i håret.
Tänker jag fortfarande göra, men ska lägga till en olja på det hela.

Efter att ha tänkt igenom detta så bestämde jag mig att göra följande:
Använda Ricinolja och kokosnötsolja.
 
 
Igår kom båda!
Jag tror att jag skrev även att Ricinoljan torkade ut mitt hår, men jag minns inte sist jag använde de.
Det blev längre, det blev det.
Så nu tänkte jag göra följande.
Jag kommer använda båda oljorna, men inte på samma gång utan varannan gång.
Kommer såklart ta kort på hårets längd nu innan jag använder dom och hur det ser ut om en månad ungefär.

Kräver ju inte bara olja för att håret ska må bra, det har nog många läst, men detta är ett tillägg för håret så att det blir längre, tjockare och finare.
Jag tror starkt på detta nu.
Anledningen att det är två flaskor Ricinolja med är för att det va billigt att köpa två för det va ett sådant erbjudande eller man ska säga.
Beställde produkterna på bodystore.
Så nu jävlar!!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus